23 yaşındayım, yaşıtlarım değilde 16-17 yaşındaki çocuklar geliyor. Ne yapacağım ben?

Onlarla mı olayım yaşını göstermiyorsun zaten diyorlar onlarda

23 yaşındayım, yaşıtlarım değilde 16-17 yaşındaki çocuklar geliyor. Ne yapacağım ben?
Cevapla