
- Görselini en iyi ifade eden kısa notunu kalp kırıldıktan sonra zor onarılır. Onarabilen biri varsa da en güzel yeri hak eder.

Ben kalbimin kapılarını bütün erkeklere kapattım benim kalbim sadece tek bir kişiye ait sadece tek bir kişiyi seviyorum tek bir kişiyi istiyorum
https://youtu.be/26jAqWhrrwQ?si=T8Wxxs6EwFCCOkNbHayırlısı olsun o zaman 😇
Kırık kalbimi iyileştirip alırım hayatıma. Kimseyi üzmeye gerek yok
Bence de üzülmesin kimse amaç mutlu etmek mutlu olmak olsun
Degil
Kolay mı 😇
Kirilan kalbime kiran degil kiran kisiyi kiracak kisi kolay girer
Yani kisaca kalbime kalbimi kiran bidaha giremezz
En güzeli
Evt
Kalbin kırıldığında sanki bu fotoğraftaki gibi her şey dağılır, haksız mıyım? Ama bence biri gelir, o camları tek tek toplar, yapıştırır ve daha da güçlenirsin. Sabırlı ve gerçek sevgiyi hak eden biri olmalı o... 🌹 Kolay girmelerine izin verme, dolu dolu bir yürek alsınlar. ❤️
Cevap
7Cevap
Onu kalbim bilir kime açılıp açılmayacağını ben bile bilemiyorum
Açılır yakında 😂
kolay değildir hayır
Zor, çünkü kırılmasından sonra güven kazanmak zaman alır.
Kırılmasın aman aman
Hayir değildir neden zamanında deger bilmiyor bu insanlar anlamıyorum iş işten geçtikten sonra yapılan hiç birseyin anlamı kalmıyor..
Kırılıp dökülenleri toparlayıp, bir kalbim olduğunu hatırlata bilirse tekrar.. o zmn olabilir belki
Kalbime girişler kapalı 😅
Uzun zamandır gibi 😂
1 yıldır😅
Uzun uzun baksana 😂
Ozur dilerse evet. Ama tekrar ayni or... pulugğu yaparlar mi o da evet aq
Yanıp sönen sarı ışık gibidir kontrollü geçmek gerekir
kıılan kalp her zaman hassas olur ufak bir dokunuşta bile gel der
Gönül almayı bilirse kolay
Kapatdım kapıları 2 3 yıl gider bu.😅
Gitmesin o kadar ya hemen kesin konuşma 😂
Sağlam olana girmek de kolay değil ki
O kadar zor yani 😂
Tadilat nedeniyle kapalıdirr x
Aaa sen de mi
Kalbimi kolay kolay kimse kırmaz ama kırılırsa uyurum yatarım ve oylecee kalirimm
Uyan hadi uyan 😂
Uyanmak istemiyorum.5 dk daha 😹
Kahvaltı hazır hadi kalk gelmeyim oraya 😂
İstemiyorum. gelll 🐿️😹
Korkusu da yok sen bilirsin benden günah gitti 😂
Bekliyorum 🐿️
Aç kapıyı 😂
Açamıyorum
Aşk olsun 😂
L💗ve olsunnn evettt
Bize uğramaz o işler 😂
Sanss diliyorum
Duygusal ve aşık konusunda bende her şey söndü çok zor usta çok zor.
Asla, kırılırsam silerim
Kolay değil kapalı 🚪🚪
Zorr
Hep kapalı yani 😇
U dönüşü yoktur
Zengin bir erkek girebilir
Kolay mı o kadar 😂
Çok zor
Zor değil imkânsız
Cok zor
Zordur
Çok zordur
Daha toparlanmaz
son cümle çok haklı
Güzel mutlu günlerin olsun😇
Kalbim kırık değil
Değil
Keser atar
Dikkat çizer!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?