Kız bana çocuk diyor diye sinirleniyorum haksız mıyım?

İş arkadaşım benden büyük yaşça. Ama bahsederken falan çocuk diyor. Deme diyom. Ama diyo ben kaç yaşındaki adama da çocuk diyorum diyor
Kız bana çocuk diyor diye sinirleniyorum haksız mıyım?
Cevapla