Sevgilim çok sessiz olduğum için benden ayrıldı ne yapmam lazım?

Çok sessizim yakın arkadaşlarımla rahat rahat konuşuyorum ama iş sevgiliye gelince dilim bağlanıyo sanki sevgilim sürekli bana ilgi göstermiyorsun benimle konuşmuyosun beni sevdiğini belli etmiyorsun diye şikayet edip duruyodu tanışalı 2 ay oldu onun yanında ona ilgi göstermediğim için ve çok konuşmadığı için benden ayrıldı

Sevgilim çok sessiz olduğum için benden ayrıldı ne yapmam lazım?
Cevapla