
Sonra neden ilişki yaşayamıyoruz diyorsunuz. Iki taraf da sıkıntılı.

Sonra neden ilişki yaşayamıyoruz diyorsunuz. Iki taraf da sıkıntılı.
Ben bunlara hiç takmıyorum abi şımartılıp poposu kalkan kız kendine zarar verir abi prenses olmuş erkeği de nasıl tanımlıyoruz bilmiyorum ama o da kendi hayatına zarar vermiş oluyor ben napim elalem kendi hayatınu düşünmüyor ben mi düşüncem
Cevap
1Cevap
Gereksiz absrtı her şey
Kesinlikle.
Babaları kral olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?