Nişanlımın evinde ağladım? Nişanlıma bu akşam yemek yapmak istedim aynı zamanda annesine ve babasına da yaptım. yemeği beğenmedi?

yemeği beğenmedi ve mimikleri ile belli etti, hatta geri koymam gerektiğini sadece pilav yiyeceğini söyledi. benim tarzıma uygun yemek olmamış dedi. bu bana çok kırıcı geldi ve kendimi tutamayıp gözümden yaşlar aktı. ailesi o anda yanımızda yoktu içerdelerdi ama yine de o kadar uğraştığım için beğenmemesi cidden moralimi bozdu. annesi ağladığımı gördü içeri gelince tabi ortalık karıştı. niye ağlıyorsun vs. bende kendimi açıklamaya çalıştım, üzüldüm beğenmemiş falan dedim ama nafile. nişanlım bu duruma çok bozuldu beni iki dk konuşturmadı onlarla ve evime götürmek istedi. ben daha kötü içlendim tabi.

bu durumda ben şımarık ve bencil oldum ailesinin yanında ağladığım için. ama bana göre de üzgün olduğumda gözümden yaş akması normaldi. ayılık yapmasaydın diye kendimi savunuyorum. tabi ki ben de üzüldüm muhabbetin uzamasından.

Nişanlımın evinde ağladım? Nişanlıma bu akşam yemek yapmak istedim aynı zamanda annesine ve babasına da yaptım. yemeği beğenmedi?
Cevapla