yemeği beğenmedi ve mimikleri ile belli etti, hatta geri koymam gerektiğini sadece pilav yiyeceğini söyledi. benim tarzıma uygun yemek olmamış dedi. bu bana çok kırıcı geldi ve kendimi tutamayıp gözümden yaşlar aktı. ailesi o anda yanımızda yoktu içerdelerdi ama yine de o kadar uğraştığım için beğenmemesi cidden moralimi bozdu. annesi ağladığımı gördü içeri gelince tabi ortalık karıştı. niye ağlıyorsun vs. bende kendimi açıklamaya çalıştım, üzüldüm beğenmemiş falan dedim ama nafile. nişanlım bu duruma çok bozuldu beni iki dk konuşturmadı onlarla ve evime götürmek istedi. ben daha kötü içlendim tabi.
bu durumda ben şımarık ve bencil oldum ailesinin yanında ağladığım için. ama bana göre de üzgün olduğumda gözümden yaş akması normaldi. ayılık yapmasaydın diye kendimi savunuyorum. tabi ki ben de üzüldüm muhabbetin uzamasından.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer