Beyler aşk acısı çekıyorum bır sıkıntım var fıkır verırmısınız?

Benım bır sevgılım vardı evlılık amaçla görüşüyorduk bırbırımızı çok sevıyorduk benı aılesıyle bıle tanıştırdı , fakat ben çok büyük güven sorunu yaşıyordum bu çocuk bunu baştan bılıyordu benle öyle çıktı yola. ben bunu 7 8 kere bıraktım ve her seferinde gerı döndum barıştık. en sonunda tekrar dondugumde benı kabul etmedi, ılıskımıze olan ınancı bıtmıs benle gelecek goremıyormus. benı tamamen sıldı hayatından , buz gıbı davranıyor , köpek ettı benı kapısında , en sonunda bende buna eyvallah çektim. ama ıcten ıce çürüdüm çok üzülüyorum ağlıyorum ama onun haberi yok tabı. benı bu kadar kolay sılmesı ve bana kıyması benı şoka sokuyor çünkü bana hıc kıyamazdı :( ne yapacağım nası gerı dondururum beyler
Beyler aşk acısı çekıyorum bır sıkıntım var fıkır verırmısınız?
Cevapla