Sevgili yaptığınızda ailenize yakalanmaktan nasıl korkmuyorsunuz ya da nasıl yakalanmıyorsunuz?

Lisedeyken sırf ailemden korktuğum için sevgili yapmadım. Çocuğa gerçekten aşıktım. Şimdi sorsanız iyi ki öyle bir insanla birlikte olmamışım diyorum bu ayrı konu ama ne bileyim nasıl bu kadar cesaretiniz yüksek oluyor. şu an üniveristedeyim ama yinede sevgili yapsam yakalanırım diye korkuyorum. Ailem aslında beni seven insanlar ama sanki sevgilim olsa çok büyük tepki vereceklermiş gibi hissediyorum.

Sevgili yaptığınızda ailenize yakalanmaktan nasıl korkmuyorsunuz ya da nasıl yakalanmıyorsunuz?
Cevapla