Çok üzgünüm ve yorgunum ailem bunu görmek istemiyor napsam bilmiyorum?

6 7 ay çalışmam gerekiyor şokta çalışıyorum mağza sorumlusu kız beni hedef almış durumda neyi yanlış eksik şekilde yapsam hem kızıyor aşağılıyor ve dışlıyor. Bu yüzden çok yıpranmış hissediyorum çalışmaya başlayalı 2 ay oldu. Çok bencil sadece kendini düşünen birisi.

Çok üzgünüm ve yorgunum ailem bunu görmek istemiyor napsam bilmiyorum?
Cevapla