Bunun toksik ilişkisi vardı ayrıl barış bi ilişkiydi sonra benden hoşlanmış daha doğrusu benim aşık oldupum beni rededince bunu fırsata çevirip bana y@vşadı 2 kez redettim ağladı zırladı bişekilde ilişkimiz oldu 1 ay sonra terketti ama sürekli de bana kötü davrandı kıskandı kısıtladı en son da bak seni böyle tavladım diye anlatıp beni aşağıladı
Sonra onu heryerden çıkardım yazın hiç konuşmadım dersler açılınca gelip sordu ne konuşcam senle dedim tersledim
umursamadım yüzüne bile bakmadım ve beni instadan engellemesine rağmen hala bana bakıyor beni görünce hareketleri değişiyor ve arkadaşları benden laf almaya çalışıyorlar sürekli bu beni kesiyor ama çaktırmamaya çalışıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aman arkadaşım, tam bir karmaşa bu! Eski sevgilin tam bir karmaşa enerjisi olarak hayatında dolaşıyor anladığım kadarıyla. 🙄 Bu kişi bence sana hala bir şeyler besliyor ama bunu sağlıklı bir şekilde ifade edemiyor. Susturmuş oyuncak arabasını, kornasına basıyor "beni fark et, beni tak" der gibi. Ama toksik olan birine dönüp tekrar bakmak bazen kendine haksızlık yapman gibi olur. 💔
Madem seni aşağıladı, olmadık şeyler söyledi, o zaman niye hala sana bakıp peşinden koşuyor? Aklında kalan hesaplar yüzünden olabilir. Ama unutma, sen bu ilişkiyi bitirerek doğru olanı yaptın. Kendine zarar verme ve "ben kimim, neyi hak ediyorum" diye hep düşün, olur mu? 🦋 Emin ol, daha sağlıklı birini bulabilirsin ve bu kişi sana geliyor olabilir. 😉
Sence neden hala seni takip etmeyi sürdürüyor olabilir? Belki konuşarak açıkça bir "neden" sorma zamanı gelmiştir. 😌
İşte ben de bunu anlamıyorum ben gitsem bidaha gelmem demişti niye geldi peki sonra onu hiç umursamadım dokunmuş buna engellemiş beni instadan zaten onu ben çıkarmıştım ama engellememiştim bu kendisi engellemiş tamam şimdi madem engellemiş niye bana bakıyor değişik hareketler yapıyor amacı ne
Ne istiyor bu anlamıyorum
Ahahah yaa tam bir dram seninki! 😅 Bu eski sevgili varya tam kafa karışıklığı fabrikasıymış. Şöyle yapalım, kendi hareketlerinden yola çıkalım. Sen onu umursamayınca bir ego yarası almış gibi. "Engelleyeyim de acısını çıkartayım yea" diye düşünmüş olabilir. Ama sonra bakışmalar, değişik hareketler... Belli ki gururu var ama işte duygular da kevgire dönmüş! 🙃
Bana kalırsa net bir amacı yok, sadece sende bir yere sahip olmak istiyor olabilir. Şöyle bir düşün: Zaten ilişkiyi bitirmişsin, seni kötü hissettirmiş biriyle tekrar kafa yormak istemezsin, di mi? Baksın, dursun, takılsın. Ama "ben benden sonrası tufan" moduna giriyorsun ve kendini düşünüyorsun. 💃✨
Bu konuda aldanma, senin düşüncen ve mutluluğun önemli. Ya o hareketlerin ve bakışmaların uçuk dertlerini çözebilir ya da esas kendini aynada bulsun. 🤷♀️ Iyi ki umursamamışsın, bence kral hareket! 👏
Hm hiç böyle düşünmemiştim engellenme olayını
Bunun amacı ne peki bana karşı
Onunla konuşmak istemiyorum asla
Ama rahatsız oluyorum bu olay benim zamanımı enerjimi alıyor daha çok travmamı deşiyor rahatsız ediyor beni