
Aşk acısı'da neymiş, sen küçük ayak parmağını çarpmadın galiba 😂
43 80

Aşk acısı'da neymiş, sen küçük ayak parmağını çarpmadın galiba 😂
43 80
“Şimdi bana aldığın kitaplardan birini okurken, gülümseyerek seni düşünüyorum ve bu andan başka hiçbir şeyin önemi kalmıyor”
Bence aşk tam olarak böyle bir şey olmalı
Kalbimi bıraktım bu yorumuna. "♥️"
Sende sağol dostum hayırlı geceler 🌸🙏
🙏🙏
Aşk tarif edilemeyen bir duygu ya, sadece gözün onu görür, sadece onla konuşmak istersin, sadece o olsun istersin... 24 saatinin 25 saatini ona ayırırsın gel dese gelirsin meselaa.
Aşk sevdiğin adam saçlarını çok seviyor diye hiç kestirmemek demektir, Acı ise onunla bir araya gelmiyecegini bilip bütün güzel anıların acısını çıkarmak için onun o sevdiği saçlarından vazgeçmek demektir...
Evett ben sarı saçı çok severim. Eski sevgilim de bunu biliyordu ve 3 ay sonra buluştuğumuzda sarı yapıp geldiydi şok oldum jsjsjsj Benden sonra da esmere geri döndü hemen. Bu geldi aklıma
Gitti ama çok sular aktı bee🚬
Evet ahsjjs bir tane kiz gelip beni kaçırsa keşke silah zoruyla falan yoksa ben evlenmem jsjjss
Hahahah😂😂
Neyse gsjsjjaksksks gideyim de biraz daha boş yapayim jskks
Aşk, bir ağacın en ince dalında beraberce onu kırmadan durabilmektir.
Cektik tabiki ask tutkudur sadakattir bagliliktir
Sen pekii @alininannesi72
Zamanında çektik şimdi çiçek açıyorum 🌸
Ne guzel :) evlisin ve cocugun var tabi simdi 🙃
Teşekkür ederim evet evli ve çocuklu 🥰🙏
Mutlukuklar diyelim 🤗
Teşekkür ederim çok sağolun😍♥️🙏🌸🙏🥰
Rica ederimm🙃
🥰🙏
Cevap
23Cevap
Evet iliklerime kadar çektim hemde
Ask meşk bilmem ama masanın bir ayağı serçe parmağını vurdun mu ki sen ask acısı da neymiş😂
Aynen öyle işte benim için acı odur 😂😂
Başka aci tanımam 😂
Hahahah 😂😂
Hak edende dünyanın en güzel duygusu hak etmeyende çöp olan duygu. Aşk acısına inanmıyorum geçici üzülmeye inanıyorum. Bir insanın bedensel sağlığından olması kadar acı veremez.
İnandığın bir ilişki de yarım bırakılmak kötü. Yoksa zamanla bşrlikte yok oluyorsanız onda sorun yok.
Tamamen ilişkinin akışında ilişkiyi yaşarken çektim. Ayrılınca ne mi oldu hiç aramıyorum😎
Canın sağolsun kısmet değilmiş 🌸
Aynen öyle. Nasip olmayınca dağları delsen ne fayda. Nasip olunca da her yolu açıyor Rabbim.
Aynen öyle 😊
Aşk, olmayan bir şeyi takip etmek gibidir, ne varlığından vazgeçiyorsun, nede tam işte budur diyebiliyorsun
Aşk bir sihir gibi doğuyor beklemediğin anda acısı da can yakıyor.
Çektim çok kötü ya sen evlisin sende yoktur
İlk askimda çektim çok fena oluyor şimdi aşk yok acida yok 🥰
Çektiiiiiiim.. biii, ettiğimiz var demek ki ;((
Aşk acısının yanında küçük parmak acısının lafı olmaz. Zırıl zırıl ağlatıyor 🤣🤣
yav hayatta iki parça şey yaşıyonuz onuda yanlış yaşıyorsunuz sonra oram buram
Aski bir kenara bıraktım ayrıldım sessizliği yaşıyorum
ne oldugu bellisizdir aniden istemsizce aklınagelir kendine engel olamazsın
43 80 aşk nedir 😛
Çekiyorum zaten aklımdan hiç gitmiyorki
Bu
Aşkı aşk diyip nitelendirmek zor
Aşk tarif edilemeyecek bir duygu
Acımıyor artık
Bana göre aşk yoktur sonu nereye varacağı belli
Aşkın nereye varacağı belli değildir
Belli belli cinselik olmadan süren var mi açıkladın millet
Aşk cinsellik değildir
Sonu oraya varıyor diyorum
Bende varmıyor oraya yolunu alıyor gidiyor
Seni kast etmedim geneleme yaptım
O kişiden kişiye değişir
Senlik bısey yok üstüne alınıp durma
Hiç aşk hayatım olmadı aşk acısı da çekmedim
Çektik bizde zamanın da
herkes yaşamıştır bence
İsot yesinler ya da.
En kralını
Aşık olduk acısını çekmek kaldı 😂
Çok çektim
Cektımmm
Evet cektim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?