26 yaşıma geldim hayatımda birisi olsun istiyorum ama flört etmek nedir onu dahi bilmiyorum?

kadın olsam anlayacağımda erkeğim bide ben :D cidden çok tecrübesizim bi konuda asla tanımadıgım bi kıza karşı nasıl selam verilir onu bile bilmiyorum bide ekşisözlük twitter gibi yerlerdeki incel gruplar gibi görüyorum kendimi bazen o kadar derin düşüncelere sahip olmasamda sürekli ufak çevremden saklıyorum daha önce hiç sevgilim olmadıgını zaten çogu kişi sevgilin olması için daha önce sevgilin olması gibi saçma sapan bir şey söylüyor

26 yaşıma geldim hayatımda birisi olsun istiyorum ama flört etmek nedir onu dahi bilmiyorum?
Cevapla