İlişkilerde çabanın sadece erkekten beklenmesi yerine, karşılıklı ilgi ve emeğe dayalı bir denge oluşması olumlu bir değişim mi?

Kadınların bağımsızlaşması ve sosyal medyanın etkisiyle, ilişkilerde erkeklerin tek çaba göstermesi beklentisi yerini, karşılıklı ilgi ve çabaya dayalı yeni bir dengeye bıraktı.
Evet, kulağa çok hoş geliyor.
Hayır, ne bilim bana bir tuhaf geldi yaa
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İlişkilerde çabanın sadece erkekten beklenmesi yerine, karşılıklı ilgi ve emeğe dayalı bir denge oluşması olumlu bir değişim mi?
Cevapla