Hem geleceğimiz yok dedi hem de belli aralıklarla bana yazıyor?

Sanaldan tanıştık. Hiç bulusmadik benden 5 yaş küçük. Ama ablasi gibi durmuyorum onun kendi akranlari bile benden büyük duruyor. 21 yaşında ben 26. Çok feci toksiklestik artık eskisi gibi samimi değiliz çok hakaret kavga oldu. Engellemeler vb felan.. en son ona sen sapiksin abazasin takip ettiklerine baktım da midemi bulandirdin kalitesizsin soğudum senden dedim mesajla sonra engelledim wp den instadan çıkarttım. Bir ay oldu nerdeyse baktım silmemis beni pp duruyir. herkese açık degil. Çocuğa neler dedim hani yok bana misin demiyor. Bana geleceğimiz yok yaş farkı var uzak mesafe vb şeyler dedi. Ama demesine rağmen bazen geri dönüyor amaç ne
Güncellemeler
1 yıl
Tam anlamıyla kestirip atmıyor
Hem geleceğimiz yok dedi hem de belli aralıklarla bana yazıyor?
Cevapla