

Taylor'in T'si mi yoksa sevgilisi Travis'in T'si mi bilinmez ama BACAGA kolye olarak bas harf takmak>>>yapardim ne yalan soyliyim hahahha


Taylor'in T'si mi yoksa sevgilisi Travis'in T'si mi bilinmez ama BACAGA kolye olarak bas harf takmak>>>yapardim ne yalan soyliyim hahahha
Sakat işler bunlar, yani adını oraya buraya yazmaya gerek yok!
Bir kadın adının kolye ya da başka bir şey olarak üzerimde olması beni rahatsız eder. Adını dağlara yazdım yarim kafasında hiç olmadığım için takana saygı duyuyoruz...
Büyük konuşmak istemem ama benim kendime saygım var. Sevdigim birisi olabilir ama onun ismini dövme yatırmam. ya da onunla ilgili bir şey vucuduma yaptırmam dövme, kolye , künye vs. yaptırmam sizde yaptırmayın. Kendinize saygınız olsun
Cevap
27Cevap
Sevgilim bile değildi ben yıllarca taktım
Bacakta güzel durmuş ama😅 ben de yapardım.
Takmazdım, takması için de öyle bir kolye hediye etmezdim.
Eden de özgüvensizin önde bayrak sallayarak koşanıdır fikrimce.
Sevgilinin kalbine imza atılmalıdır, boynuna değil.
Erkeğinin değerini bilmektir bu, eskiden erkekler yapardı artık kadınlara geçti bu olay
Her yerime takarım seversem tüm cringe seyleri yaparım gdjsgdjsgdn
Ablanin adi Taylor ya belki kendi bas harfidir hani fikir sundum sadece
Evet takarım ama adı yazılı olunca büyük olur o yüzden baş harfini temsil eden bir kolye uygun olur diye düşünüyorum
Valla bunu hak edecek birisi olsa değil kolye dövme bile yaptırırım da hak edecek bir insan olduğunu düşünmüyorum
Taylor çok çarpıcı görünüyor ❤️ bayıldım 🫠.
Bunlar epeydir moda bacak aksesuarları çokta havalı uygun zamam çve yerde hoş duruyor
Adının değil ama baş harfinin yazılı olduğu bir kolyeyi takabilirim.
Heteroseksüel olduğum için farklı anlaşılmak istemem
Baş harfinin olduğu zarif bir aksesuarı takarım. Ne olduğu fark etmez
O harfi yüreğinde taşımadıktan sonra bir anlamı yok 😎
Umitcan Uygun sevgilimin adi dolayisiyla U takardim
hayir ben pakize
hos buldum momy
avukatsin bi zahmet
pembe takilmak baya iyi
ya zaten takip ediyosam
lady
Bacağa değil, boynumda F var benim ismimde F ile başlıyor onunda ama ben onun için taktım
Hayır takmam, Taylor ablamız takmış hayırlı olsun.
Hayır gerek yok
Taylor sırf konuşulmak için yapmış bence
Demek ki varmış
Bileklik olur ama kolye NO
Sek demeyi unuttun 🙄
Böyle güzel bacağım olsa ben de yapardım ajdjfjg
Valla always skip leg day yapıp harika bacakları olan da çok ahahahaahsjjd
Ben de değilim maalesef ajdjjf
Takmam ergence bana göre
tabi ki de takarim takiyoruuumm
yaparım bende o kroluk var
bacağıma bende takardım sevgilimin adını
Adını değil de baş harfini takarım
takardım ne olacak
Evet neden olmasın
Adının yazılı olduğu yüzüğü taşıcaz bacım
Bacagıma kıcıma asmazdım ya asacaksam
Kendi baş harfimle yan yana takardım
Harfli olurrr takarim
Takmam gerek yok öyle şeylere
Baş harfi olarak takarım evet
Bacak kolyesi güzel fikirmiş😅
Yanına cebinide yazsın kaybolduğumda bulan arar :)
Evet takardım taktımda.
Hayır takmam
evet , takarım
Takarım tabii ki ama dövme yaptırmam mesela.
Sen bu soruyu soralı sadece bir gün mü oldu neden bana seni çok uzun süredir görmüyorum gibi geliyor
Hiç takmasa daha iyiymiş
Takarım bende o kekoluk var
Dövme yapmam da, kolye olabilir.
Kolye takmıyorum ama bilmiyorum
Takmam ama baş harfi olabilir
Bende yapardım 🤪
Aşırı güzel
Evet takarım
Ucu nerde acaba
Takardımm
Takarım
Taktım
Takmazdım
Hayır
Evet takardım
Takarım
takardım
Takarımm ya çok hoşş
Elbette
Takmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?