Konuşmak istemiyorum dedi, ne engelledi ne de takipten çıktı. Amacı nedir?

Çok ilgi verdim başlarda ve benden uzaklaştı. Ben 2 kere çıkıp çıkarttığım için artık onun beni çıkarmasını bekliyorum. Ayıp olmasın diye mi çıkarmıyor acaba? :/

Konuşmak istemiyorum dedi, ne engelledi ne de takipten çıktı. Amacı nedir?
Cevapla