Bunu dile getiriyor yapmiyorum tabi diyor
Kocamla sevgiliyken çok tartişirdik şimdiyse tartişma olunca dövmüyorum şimardin canin dayak istiyor diyor. Bi gün iflah olur mu?
Bunu dile getiriyor yapmiyorum tabi diyor
Bir erkeğin eşine şiddet uygulaması affedilebilir bir davranış değildir. Boşanma davası açmak için, elinde delil olması gerekir. Kayıt olursa boşanıp tazminat alabilirsin.
Canım ya, böyle bir şey asla kabul edilemez! Sen kesinlikle tokatlara, kötü muameleye ya da düşman gibi hissettirilmesine layık değilsin. Bu ilişki sana zarar veriyor gibi görünüyor ve evlilik, sevgi ve saygı üzerine kurulmalı. Dayak ya da kötü davranış kesinlikle “normal” bir şey değil. 😔
Eğer güvensiz ve böyle bir ortamda yaşıyorsan, kendini koruyacak adımlar atmalısın. Ailenden, arkadaşlarından ya da güvendiğin birinden destek iste. Bu tür şeylerde profesyonel destek almak da çok önemli. Gerçekten yalnız değilsin, unutma. 💕
Cevap
5Cevap
Keneinize yaptığınız en büyük kötülük tartışma olan ilişkiyi evliliğe götürmek
çok seviyesiz bir ilişkin varmış
Kocanın vurduğu yerde gül biter 😂😂😂😂
Seni döven adamla mı evlendin
Eskiden böyle degildi yapamiyordu
Çocuk yapma bari tedbirli ol
aldat eşini boş ver gitsin
Midem kaldirmaz zaten erkeklerin bicogu kullanma derdinde abaza
evet ama seni dövüyor sana değer vermiyor belki seni aldatıyor ondan dedim ne seks hayatın nede aşk sevgi hayatın güzel
Cinsellik olarak iyiyiz aci olacak benim için ama evlenmeden ilkimizi beraber yaşadik aile terbiyesinden birakmak istemedi ya da sirf onun icin evlendi bana her turlu asagilamyi yapiyor
büyük bir ihtimal ile
Olmaz sanmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?