İnsanin karşısına bir tane düzgün davranan biri çıkmaz mı ya?

Arkadaşlar ben umudumu yitirmek üzereyim artık yaşım oldu 28 29'a doğru gidiyorum bu saatten sonra zaten ne heves kaldı ne bişey ben genç yaşta anne olmak istiyordum artık genç anne de olamicam çocuğumla beraber buyuyemicem. Karşıma çıkan insanın en güzel genç yıllarını goremicem en güzel yaşlarım mahvoldu gitti.

İnsanin karşısına bir tane düzgün davranan biri çıkmaz mı ya?
Cevapla