Bir erkeğe açılmak ve reddedilmek çok mu kötü? Ortamından tamamen uzaklaşmalı mıyım?

Ciddi anlamda onun ve arkadaşlarının gittiği ortamlardan uzak mı durmalıyız? Benj görünce ne düşünüyorlardı. Ayni kursa gidiyorduk ama kursu bıraksam mı? Tamamen uzak mı durmalıyım gerçekten rezil mi ettim kendimi

Bir erkeğe açılmak ve reddedilmek çok mu kötü? Ortamından tamamen uzaklaşmalı mıyım?
Cevapla