Kısayım Kısa erkekleri itici buluyorum haksız mıyım?

ben bile 175 altına bakmam 175 ideal 180 üstüne yakısmayız ama bana aşıksa olur 165 erkeğe de bakmam kusura bakmasınlar 165 erkekler sevgililerini koruyamaz bırak sevgiliyi kendilerini bile koruyamayazlar kusura bakmayın biz 155ler bile size bakmayız

Kısayım Kısa erkekleri itici buluyorum haksız mıyım?
Cevapla