Bu yazı samimi mi manipülatif mi dikkatlice okur musunuz?

sana yarattıklarım için üzgünüm, ne yazik ki alkol aldığım zamanlarda ahlaki degerlerim ve dürüstlüğe verdiğim değer azalıyor, özür dilerim gerçekten, seni üzmek ya da kendini değersiz hissettirmek istememiştim, sana yazdığım güzel şeyler yalandı, ben düzenli ilişki arayan biri değilim, zaten hayatım su durumdayken düzenli ve sağlıklı bir ilişki de olamaz, aklında herhangi bir şüphe kalmasın diye yazıyorum benden sana yar olmaz, bunu küçümser ya da kurtulmak ister bir tavırla söylemiyorum, sadece ne kadar sana karsi ayıp ettigimin ve yanlış davrandığımin farkındayım, eğer yine yazarsam ve hoş sözler söylersem lütfen kanma bana, kendine iyi bak umarım seni hakeden birini bulursun, inan her erkek benim gibi degil, benim aksime gayet düzgün, anlayışlı ve sadık erkekler var, beinle olan denyiminin diğer insanlara karşı bariyer yaratmasını istemedim, tekrardan özür dilerim seni kötü hissettirdiğim icin , ve lütfen sana değer vermeyen birnni görürsen çabalama, sözlerine değil hareketlerine bak, nasihat verir büyüklük taşlar gibi oldu biliyorum ama lutfen böyle algılama, kendine iyi bak.

Güncellemeler
1 yıl
Üç hafta geçti engelleyip bu mesajı attığından beri az önce engeli açıp nasılsın yazmış ne bu şimdi
Bu yazı samimi mi manipülatif mi dikkatlice okur musunuz?
Cevapla