
Mizah anlayışı
Para
Sadakat
Dış görünüş
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sadakat ve zeka benim icin her zaman 1 numaradır. Hayatında biri varken başkasına bakan ya da gerekmediği sürece (iş, okul) konuşan erkek benim için isterse dünyanın en zengini yakışıklısı olsun çöpe atarım bu kadar netim. İnsan kendisinin rahatsız olacağı şeyi, hayatındaki kişiye yapmamalı. Zaten gerçekten ‘’zeki’’ olan bir erkek böyle şeyler yapmaz.
Hepsi de çekici 😅 Hepsi de olmalı karşı cinste
komple paket yapalım size
Mümkünse evet çünkü sıraladığınız 4 özelliğe de sahibim ben😅 istemek de hakkım
alma verme dengesi önemli tabikii bi gözü yere bi göze göğe bakan bi tipin bunları istemesi saçmalık olar tabiiki
Elbetteki ama bu sadece duygusallık için geçerli değil. Maddiyat için de geçerli. Zengin kocayı meslek olarak tercih eden kızlara acıyorum. Ya da maddiyat için erkeği sıkıştıranlara da. Bizim orada "babanın evinde de mi o vardı" derler böylelerine. Benim maddiyat sorunum yok şükür. İlla zengin olsun demem ama çalışmayan bir erkek de istemem.
çalışmayan erkekmi olur canım sünepe gibi
Öyle deme. Nasıl ki zengin koca kariyeri hedef alan kızlar varsa zengin kadını da hedef alan erkekler var.
öyle oluyormu yahuu niye kimse ayıktırmadı zamanında bee
Haha geç kalmış değilsin😅 öğrenmenin yaşı yok.
medeni kanun izin vermiyor teknik bi problem var geçti artık benden ehueuhffeuh
Aa evli misin sen? Ne güzel🥳 boş ver o zaman kim ne yapmış? Mutluluklar dilerim🥳🥳🥳🎈🎈🎈
ehuehu teşekkür ederim cümlemiz inşallah
Amin🙏🙏
Eic için teşekkür ederim 😇
Sadakat çok önemli
sakatatmı yapimmi bi taka tauka taka tuka kokareç
🤣🤣olsa da yeseniz
sende yicen bi lokma ye bak ölümü gör
Iyyyk
uçak gelio aaa yap 🛫
🫢🫤
arkandan ağlar bak kuzunun kalınbağırsağı
Hemi de kalın 🫤😑😐🫨
ee kokareç
İnce bapırsağı getirde sana bir büyyyü yapayım
gidip getiriyorum burdan ayrılma
Ayrılmam merak etme
Teşekkür ederim dede
Aslında hepsi demek için iki kişinin çok iyi anlaştıkları taktirde diğerlerinin var olacağını düşünüyorum bu sebepten Mizah diyorum Mizah sadece komik anlamında düşünmek Mizahın tam olarak ne olduğunu bilmemek olur.
https://www.youtube.com/embed/4dqc6Sl1UDICevap
14Cevap
Bunlardan seçecek isek; mizah anlayışını seçerim
Gerek yok :D paket yapıp götürmeyeceğim olduğu yerde yiyeceğim
Lavaşa dürüün
Mizah olsun. Çünkü şakalaşmak güzel zaman geçirmek gülmek harika oluyor.
çgbh2 de bir skeç vardı istediğin şekilde sevgili ayarlama makinesi biri olsa diğeri eksik kalıyor dış görünüş ve para olsa sadakat yok genelleme yapıyorum kimse alınmasın 😅😂zeki ve mizah olsa dış görünüş yok o yüzden bu soru bana çok zor geldi bir de sadece birini seçmek kararsız kaldım ama düz mantıkla seçiceksek bağımsız olarak cinsellik harici mizah yapıp kimsenin anlayamadığı zeki ama komik kaliteli mizahı varsa ultra mega daha çekici Bence.
iyi mizah yapabilen erkekler genelde yakışıklı oluyorlar bir tık dış görünüşte var ama bu benim çevremdeki gözlemlerimden çıkardığım sonuç yoksa hem tipsiz hem apt@l hem de mizah yapmaya çalışıp saçma sapan şeylere gülenlerden bahsetmiyorum 😊
😂😂
Sadakat
Mizah anlayışı
Dış görünüş
Para olmasada olur 🫡
Valla ya biraz öyle oldu🤣
Mizahi yapısı , zeka seviyesinin yüksek olması ve dişil enerjisinin yerinde olması vs bunlar başlıca sebepler
Kadınların çoğu mizah anlayışı demiş çünkü gerçekten esprili erkeklerin sayısı azaldı çalıntı espriler yapan komik olduğunu sanan erkekler dolu ortalık. Espri üretebilen zengin ve ince mizah yapabilen erkekler azaldı gözlerimiz arıyor ✌🏻
Olsundu 😄🤷🏻♀️
Var yok değil ama bir Tolga Çevik kadar kimse ilerleyemedi ya da yenilerden derseniz Benyunusyılmaz stand-up alanında kendini geliştirmiş bir erkek gibi yani 💁♀️
Mutlak suretle sadakat bana daha çok çekici gelir
Sadakat Diş görünüş
Dış görünüş hariç hepsi güzel, bu devirde para olmadan da olmuyor eskiden böyle düşünmezdim
Hepsi jfjf ama diş görünüş bi tik önde gözüme güzel gelmeyen erkeklen birlikte olmam ve tanimak istemezdim
Hahaha baska kizlar ister ben istemem 😄
Amaan yok istemez sagol kaçarim ben jdkd
Bana en çok sadakat ve mizah anlayışı çekici gelir fiziki olarakta en çok kaslı erkeklerin memeleri hoşuma gider işte bendende bir sır 😄
Sadakat'ı çıkartalım çünkü o herkeste olması gereken bir şey. Sadakat olmasa diğerlerinin çekiciliği olmaz zaten.
Mizah anlayışı diyelim hade
Karşı cinse baglı bu biri olsa biri olmaz boş espiride bir yere kadar bâzen çok donanımlı ararsın bilirsin başka türlü çekilmez😂😂
Öteki türlüde ruhsuz insan olunca daha zor en azından bilirim ruhsuz robot
😂😂😊😂😂😂😂
Dış görünüş diyorum çünkü tipsizbir erkegi hiçbir kız istemez sonrası zeka kultur iletisimde çok önemli
Çekirdek ne alakaa
Yok vermem daha
Dış görünüş diyorum
Manali gözler yeterli bana :D
Mizah dedim çünkü kafa uyumu şart sadakat ilk etapta belli olacak bişey değil zaten
@tortitotilla eşimle kafaların uymadığını 15 yıl sonra öğrenmek
Eşiyle anlaşamadığını 15 yılda anlamış ben açıklasam anlaması 20 sene sürer
15 sene sonra cevap gelir sandım bu ne hız😂😂🤭
Hepsi çekici şeyler ama hepsi tek başına çekici değil hahzjakakaka
👎🏻
sadakat başta onu tanımadan belli olmuyor ki çekici gelsin cevap hiçbiri sanırım
Etkileyici bir bakış kendinden emin tavırlar bunlar kafi
Sadakat ve mizah
Sadakat
Birini seçsem takım bozulur olmaz ki ama
Para😛
Sadakatten yola çıkarak kâlp, karakter, güven ve zekâ diyorum.
Sohbet edemediğin bir ilişki uzun süre devam edemez
Mizah anlayışı.
enseye vurmalı şakalar gibimi
Yok ya ıykk o değil🤮Kelimelerinin gücü konuşsun😅
ehueuh şaka şakadır
Ay yok yok bir tane de ben vururum ensesine aklı başına gelir😂😂
Beni güldürebilmesi ve sadık kalması
Kesinlikle mizah anlayışı olmalı
Bana bakışı ve gülümseme şekli
Akıllı olsun geri kalanı bende
Sadakat yoksa tamamı önemsiz.
Entellektüel olsun yeter çamur gibi karakteri oluyor sonra sarmıyor ilişki
Mizah anlayışı + sadakati
O zaman sadakati seçiyorum sadakatsiz birinin mizahı başkasının olsun
Misal işte
Zeka dışında çekici gelen bir şey yok
Mizah anlayışı yoksa ben orada yokum kdkdk
Hepsi paket halinde olsa nasıl olur
Hepsi olsa olmuyor mu
Para 😁 mizahi falan ben yaparim
😌😌😌
Hoccam👆
Bu seçeneklerin içinde neden zeka yok?
😂 bu kadar yazmak için uğraşacağına konum at konum
Para dışında hepsi
Azalır ama bitmez hacı
Mizahın yanında saygı uyandıran bi duruş
Lazım değil onu sen uydurdun
Dedecim hepsini seçiyorum
Ah yakalandım😶😶
Ama ben büyüdüm 😤
Büyüdüm bir sürü talibim var görsen 🤣💅🏻
Ben istemiyorum 💅🏻
İlk iki önemsiz zaten
Aldatıldım ondan olabilir mi 😬
Tabii ki de sadakat
Sadakat
Mizah anlayışı
Öyle biriyle olur muydun..
Ciddi misin sırf komik diye onunla olursun 😢
Off ya niye peki gidiyo :( benimle olmadannn
Mizah 🙃
Mizahı biriyle olur muydun peki 😢
Umarım o da öyle düşünüyordur yaa ❤️🫠
Hmm o da çok tatlı ve güzel 🫠
Onu nasıl bağlarım ya gidiyo burdan şehirden 😢
Umarım elde ederim o güzel kızım
Teşekkür ederim
Hepsinden alsak biraz biraz nasıl olur
Pazarlık payı yok mu ya
Param da yok
Veresiye de mi yok 😅😅
Olur olur 😅
Eyvallah 😅
Akıl
Parayı seçtim. q
Sadakat
Dış görünüş
Hiç bir şey
Teşekkür ederim
Mizah anlayışı
En mantiklisi bu
Zeka tabiki
Sadakat
Para
Aslında hepsi 😂
😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?