Sevgilm cafe + okey salonu işletiyor sürekli vatsapta çevrimiçi bu durum normal mi?

Bazen çok sık bazen 2 saate bir çevrimiçi oluyor bu durum canımı sıkmaya başladı kendisi cafe okey salonu işletiyor sordum niye çevrimiçisin sürekli diye iş koşturuyorum yav sen ne saçmalıyorsun dedi sinirlendi tabi ben bunu ciddiye almadım gerçi bende 7 24 çevrimiçiyim ama konuştğum başka biri yok bunu karakterime yakıştırmam sadece erkeklere güven olmadğı için aklımda delice soru işaretleri? Acaba doğru mu söylyor

Sevgilm cafe + okey salonu işletiyor sürekli vatsapta çevrimiçi bu durum normal mi?
Cevapla