Sizce kötü birisi miyim bu yüzden mi aşk konusunda üzülüyorum sürekli?

Fitim, spor yaparım, kitap okurum futbol ile ilgili kendimi geliştiriyorum sağlık bölümü okuyorum karakter olarak hep empati kurarak iletişim kuruyorum asla kötü söz söylemem etmem maddi yük olmam hep ayaklarımın üstünde durdum ama hep hayal kırıklığına uğradım aşk işlerinde bazı kızları görüyorum cüzdan olarak görüyor, erkek her şeyi yapıyor kıza bana bir belediye çiçeği koparıp vermediler hiç bilmiyorum nasıl davranmam gerektiğini
Sizce kötü birisi miyim bu yüzden mi aşk konusunda üzülüyorum sürekli?
Cevapla