Cesaretimin olmaması ve ailemin beni bebek görmesi yüzünden hiç reelde sevgilim olmadı. Ben nasıl bir insana güvenebileceğim?

Yaş 27 oldu. Bir erkekle oturup kahve bile içmedim tanışma vesilesiyle. Bu arada sevgilim oldu uzak mesafe hiç görüşmedik.

Cesaretimin olmaması ve ailemin beni bebek görmesi yüzünden hiç reelde sevgilim olmadı. Ben nasıl bir insana güvenebileceğim?
Cevapla