Oğlum kız arkadaşını aldatıyor söylemeli miyim?

Allahım ben ne yaptım da bu çocuk böyle oldu ya ben 45 yaşındayım oğlum 24 yaşında hiç kendisine denk birisiyle konuştuğunu görüştüğünü görmedim (hep daha düşük ) bunu söylüyorum çünkü onu uzun zamandır izliyorum nasıl yardımı olabilirim diye 😞 sevilmek mi istiyor bu çocuk? Küçükken biz yeterince sevildiğini hissettiremedik diye mi böyle? Öyle kızlara yazıyor ki yani onlarda başkalarının evlatları tabi ki küçümsemiyorum ama kızlar çok masum saf benim şeytanın yanında hemen kapılıyorlar sonra eve gelmeler aramalar çok yıpranıyorlar ama benim şeytan sıkılıyor onlardan ve ayrılıyor onunla bunlar üzerine zaten konuşmaya çalışıyorum oğlum daha ruhen anlaşabileceğin birisiyle görüş diye ama bu sefer farklı aldatıyor resmen telefonunu kurcaladım ve 3 kişiyle daha görüşüyor hayır sevgilisi de öyle hanım hanımcık ki 🥺

Ama eğer söylersem beni bir daha dinlemeyecek bana bir daha güvenmeyecek ve belki de aramızda ki bağlar kopacak 😭 o benim çocuğum onu asla bırakamam bir sıkıntısı belki bir kişilik bozukluğu var hep yanında olmam lazım şimdi söylersem benden uzaklaşacak ama benim yakın olup destek olmam lazım

Ama böyle de kıza çok üzülüyorum çünkü benim 20 yaşım gibi bana benziyor çok akıllı uslu 😭 ben çocuğumu yetiştiremedim diye başkasının çocuğunun canı yanıyor

Bu çelişki kalbimi aklımı yaralıyor lütfen bana bir fikir verin

Oğlum kız arkadaşını aldatıyor söylemeli miyim?
Cevapla