Boşanmalıyım değil mi böyle s*ktiri b*ktan bi adamla olmaz?

çok rahat özgürlüğü seven bireysel biri. ben yanındayken bile başka kadınlarla flörtleşiyor bildiğiniz ben bunu açık açık söyledim işte rahatsız oluyorum ben varken başkalarıyla böyle olamazsın ben yokum o zaman diye dün böyle bi tartışma yaşadık elim ayağım titriyordu ben neden sağlıklı bi ilişki hak etmiyor muyum diye düşündüm. o da bi şey demedi benle hiç konuşmadı sabaha kadar sabah da yanaşmaya çalıştı özür diledi ama ben cidden çok sinirlendim boşanmayı bile düşünüyorum. sabah kapıyı sakince kapatarak çıktım o günden beri dışardayım ne aradı ne sordu. ben sevilmeye layık değil miyim?

Boşanmalıyım değil mi böyle s*ktiri b*ktan bi adamla olmaz?
Cevapla