Sevdigim bana yazmıyor uzuluyorum? kendimi değersizhissediyorum?

Kendimi değersiz hissediyorum kötü hissediyorum sevilmek değer verilmek istiyorum dua ediyorum Allah üzüldüğümü görüyor ne kadar Değerizim zayifladimda sevdiğimin bana yazmasını istiyorum

Sevdigim bana yazmıyor uzuluyorum? kendimi değersizhissediyorum?
Cevapla