Hiç sinemaya gitmedim diye sevgilim çok geri kalmışsın dedi, haklı mı?

Bi kere gittim ama o tarz kapalı karanlık ortamlar geriyor nefesimi kesiyor, filmin başlarında çıktım bi daha da gitmedim yıllar oluyor. Cidden çok mu geri kaldım, çok şey mi kaçırdım? Sinemada ki filmleri istesem telefon televizyondan da izleyebilirim sonuçta

Hiç sinemaya gitmedim diye sevgilim çok geri kalmışsın dedi, haklı mı?
Cevapla