30 yaş üstü erkek bana iğrendirici geliyor çoğu kıza öyle mi?

Bir erkekle evleneceksem onun 20li yaşlarında olsun inşallah bu. Neden ben güzel zamanlarını göremeden 30 yaşında koca adamı tercih edeyim bi de erkekler gerçekten çok yaşlanıyor ya amca tipine geliyorlar direk ama lisedeki erkekler babyface

Güncellemeler
1 yıl
Iyyy hele bugğn bana 47 yaşında bi adam bendenetkilendiğini söyledi.24 yaşındayım,30u istemezken 47. Babam olabilecek yaşta
30 yaş üstü erkek bana iğrendirici geliyor çoğu kıza öyle mi?
Cevapla