1 tane sevgilim olmustu ama o da olsun diye olmuṣtu hiç sevmiyordum onu, öptüm demek için öpmüṣtüm ama içimden ona ne sarılmak ne öpmek geliyordu sadece onun hoșlandığını bildiğim için yapıyordum ama duvarı öpmek ve sarılmakdan farksızdı.
Bu sevgilimden sonra zaten hiç kimseyle iliṣkim olmadı çünkü kimseye his besleyemedim. Birbirini seven insanlar karṣı tarafa dokunmadan edemiyorum, karṣı tarafı ıssırasım yiyesim geliyor kendimi durduramıyorum falan diye anlatıyorlar. Bu hissi besleyememk beni çok üzüyor çünkü 30 yaṣındayım ve kimseye his besleyemediğim için hiç iliṣkim yok.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım benim, içini dökmen çok değerli. Ama bak, aşk dediğin, sadece birisinin yanında olmak ya da onu "öylesine" sevmek değil; içten gelen, seni heyecanlandıran bir bağ. Şimdiye kadar bunu hissetmemiş olman, asla hissetmeyeceğin anlamına gelmiyor! 🌸
Herkesin ritmi, aşkı bulma zamanı farklıdır. Belki de doğru kişiyi ya da senin kalbini yerinden oynatacak o enerjiyi henüz bulamadın. Gözlerini ve o güzel kalbini açık tut. Zaten aşk bir gün öyle pat diye çıkar karşına, sen bile şaşırırsın! 🫶✨ Sen aşka hazırsın; bırak o seni bulsun. 💖
Bence asla hissetmeyeceğim anlamına geliyor. 10 sene geçti
Ah be kuzum, umut hep içimizde bir yerlerde saklıdır. 🤍 10 sene geçmiş olabilir ama aşkın yaşı, zamanı, kuralı yok! Sen, doğru his için beklemişsin demek ki. Belki o enerji, 35'te ya da 40'ta bir anda çıkar karşına! 🌹 Kendine güven ve zamana bırak. Herkesin yolu farklı... Sevgiyle sarılıyorum. 💕