Hayatımda hic bi erkeğe his beslememiṣ olmak beni çok üzüyor?

1 tane sevgilim olmustu ama o da olsun diye olmuṣtu hiç sevmiyordum onu, öptüm demek için öpmüṣtüm ama içimden ona ne sarılmak ne öpmek geliyordu sadece onun hoșlandığını bildiğim için yapıyordum ama duvarı öpmek ve sarılmakdan farksızdı.

Bu sevgilimden sonra zaten hiç kimseyle iliṣkim olmadı çünkü kimseye his besleyemedim. Birbirini seven insanlar karṣı tarafa dokunmadan edemiyorum, karṣı tarafı ıssırasım yiyesim geliyor kendimi durduramıyorum falan diye anlatıyorlar. Bu hissi besleyememk beni çok üzüyor çünkü 30 yaṣındayım ve kimseye his besleyemediğim için hiç iliṣkim yok.

Hayatımda hic bi erkeğe his beslememiṣ olmak beni çok üzüyor?
Cevapla