Hiç sevgilim olmadı deniyorum yine olmuyor ne düşünüyorsunuz arkadaşlar?

Erkek olmak ayrı bir zar zor kızlarla iletişime geçiyoruz biz yazmasak hiçbir kız yazmaz bir kızın dikkatini çekmezsen cevapta vermiyor. Yazıyorum veya yanlarına gidip konuşuyorum yine olmuyor ya da kafaları karışık oluyor. Ben bunu çevremdeki kızlara söylüyorum olana kadar dene diyorlar , ben edisonmuyum ampülmü icat ediyorum bin denemede falan olacak galiba... Reddedilme acısını saymıyorum bile insan ilişkilerden soğuyor. Kızlar ne istediğini bilmiyor bana göre gözlemlediğim kadarıyla böyle.
Hiç sevgilim olmadı deniyorum yine olmuyor ne düşünüyorsunuz arkadaşlar?
Cevapla