2 yıllık ilişkim bitti çok şey yaşadık uzak mesafe ilişkisi kendimi çok kötü hissediyorum?

benim ilk sevgilimdi ve mesafeleri aşıp yanıma gelmişti ben ise kuruntu yapmaktan biktim çünkü çok şans verdim şimdi ne yapmalıyım bana iyi gelen hicbisey yok kendimi çok kötü hissediyorum

2 yıllık ilişkim bitti çok şey yaşadık uzak mesafe ilişkisi kendimi çok kötü hissediyorum?
Cevapla