19 yaşındayım 38 yaşındaki biriyle beraber oldum (gören herkes kesinlikle fikrini belirtsin)?

evet biliyorum bunu okurken bile bunun yanlış olduğunu düşündünüz ilk öncelikle trol değil arkadaşlar o yüzden kalp kırmadan cevap verin benim annem babam ayrı bir gün çok kötü ağlıyordum bir adam arkamda sigara içiyordu manzaraya karşı oturmuştuk o da halimden etkilenmiş olsa gerek sadece önüne bakıp üzülüyord gidip ondan sigara istedim ve bana ne olduğunu sordu her şeyi anlatıp çocuk gibi ağladım karşısında bana hayat hakkında bazı tecrübelerini söyledi hayatıma güzel şeyler kattı buluşmaya devam ettik ve bir gün öpüştük ama sonrasında pişman oldu çünkü hep kınadığım şeyi yaptım dedi bana arkadaşlarımı uyarıyordum bu konu hakkında dedi onunla belaltı şeyler de yaşadık sonrasında benim her zaman bazı hislerim vardı içime sinmeyen bir şeyler vardı ama çok seviyordum biliyorum bütün dünya bana hastalıklı diyecek ama seviyordum sonra aramıza soğukluk girdi hiçbir şeye cevap vermiyordu yazdıklarıma cevap vermiyordu spor çıkışında 2 saat onu sogukta bekledim fakat çıkıp gelip bana dedi ki bugün konuşamam yarın konuşuruz dedi 5 dakika bile ayırmadı bugün bitti benim için son kez ona 5 dakika bile umarım hayatında mutlu olmazsın diyip engelledim sizin fikriniz ne ne düşünüyorsunuz bu konu hakkın da
19 yaşındayım 38 yaşındaki biriyle beraber oldum (gören herkes kesinlikle fikrini belirtsin)?
Cevapla