Canın çok yanıyor ve nefret doluyum, ben bunları neden yaşıyorum?

Her alanda böyle ama özellikle aşk ilişkilerimde inanılmaz darbeler yedim o kadar kötü adamlarla karşılaştım ki... Şımarıklık mı dersiniz yoksa karaktersizlik mi, ne derseniz diyin buna. Canımı yakan bu adamlar belasını bulur mu sizce? İlahi adalet işler mi? Kendimi öldürmeyi çok düşündüm, var oluşuma sürekli bi engel var. Hem yaşadıklarım hem de kendi kinim, nefretim, öfkem... Unutamıyorum, yapılanları hazmedemiyorum. Sizce ilahi adalet bu dünyada var mı? Vazgeçmek istiyorum ama yapamıyorum. Bu kadarı bile yetti, daha fazlasına katlanmak istemiyorum. Yüzümün güldüğünü hatırlamam. Ne hayır varsa sadece kendimden gördüm. Ama hayat beni sınıyor, herkes gibi. Kimisinin hayatı çok daha kolayken ben neden bunları yaşıyorum? Bunca kötülük cezasız mı kalacak? Allah'a inancım kalmadı. Ülkenin hali de ortada zaten. Her şekilde bok çukurundayız. Siz, size yapılanları affeder miydiniz? Sanki Allah hep beni sınıyor çünkü diğerleri hiç üzülmüyor. Olan hep bana oluyor. Yapanlar mutlu. Neyin bedeli bu?
Canın çok yanıyor ve nefret doluyum, ben bunları neden yaşıyorum?
Cevapla