Olum çok seviyorum bee oda beni sevsin istiyorum çok mu şey istiyorum?

Söyleyemiyorum beni tanımıyor bile red edilmekten korkuyorum ve o şu an başka şehirde okul okuyor ama ben halla seviyorumm. tanımayan sevmeyen birinden sevgi dilenmek çok zor geliyor çok güzel de değilim onun etrafında çok güzel kizlar var. onu kafamdan çıkarmak istiyorum ama olmuyor napmaliyim sizce
Olum çok seviyorum bee oda beni sevsin istiyorum çok mu şey istiyorum?
Cevapla