Erkeklerin ayakları üzerinde duran kadınlardan korktuğunu düşünüyorum haksız mıyım?

Hep kendi ayağımın üstünde durdum, her zaman bireysellige önem verdim. sevdigim adami asla cüzdan olarak görmedim hep sevgi saygı sadakat önceliğim oldu , sürekli spor yapan kendime sağlıklı bakan bir insanım ama ne hikmetse erkekler hep kendilerini cüzdan olarak gören kadınlara tapıyor. Benim gibi düşünen hemcinslerim özellikle ne kadar da hayal kırıklığına da ugrarsak ugrayalim her zaman biliriz bir insanın ilk karakteri ve psikolojisine bakmamiz gerektiğini böyle olduğum için de kendimle çok gurur duyuyorum geçmişte aldatıldım mesela ama asla bu karakterimden ödün vermedim
Erkeklerin ayakları üzerinde duran kadınlardan korktuğunu düşünüyorum haksız mıyım?
Cevapla