Merhaba arkadaşlar!
Linçlenmek istemiyorum ama etrafımdaki insanların (çoğunun) hayatına bakınca bunu gördüm.
Bazı erkekler; kendi ayakları üzerinde duran, zeki, akıllı, entellektüel, iyi kariyer sahibi kadınları seçmek yerine daha kendi halinde kadınları tercih ediyorlar.
(Burada asla kadınları eleştirmiyorum)
Acaba bazı adamlar, kadınların iyi olmasına neden katlanamıyor ve uzak duruyor?
Linçlenmek istemiyorum ama etrafımdaki insanların (çoğunun) hayatına bakınca bunu gördüm.
Bazı erkekler; kendi ayakları üzerinde duran, zeki, akıllı, entellektüel, iyi kariyer sahibi kadınları seçmek yerine daha kendi halinde kadınları tercih ediyorlar.
(Burada asla kadınları eleştirmiyorum)
Acaba bazı adamlar, kadınların iyi olmasına neden katlanamıyor ve uzak duruyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer