Neden sevdiğimiz hoşlandığımız insana açılmakta bu kadar zorlanırız?

Yani sadece gidip duygularını söylemek de değil mesele... Selam vermeye bile çekiniyor insan. Ama başka insanlar hiç bir şekilde çekinmene sebep olmaz. Onun karşısında yanlış bir şey söyler yaparım diye mi? Hatta o yokken çok alımlı yürüsen de çok zekice konuşsan da onun olduğu ortamda aptala dönüyorsun 😂 o kadar çok duygularını belli edemiyorsun ki en sonunda başkasına yar olacak 🙂‍↕️

Neden sevdiğimiz hoşlandığımız insana açılmakta bu kadar zorlanırız?
Cevapla