AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
İnsanlar genelde nadir görülen şeyleri severler.Türk erkeği her ne kadar sarışından hoşlanıyorsa aynı eşitlikte farkındaysan kuzey ülkelerinin kadınlarıda Türkiye'ye geldiğinde kıllı,kara tiplere ilgi gösteriyor :D
yok bea tövbe ben kumral severim sarısınların cogu cakma zaten :) gdo' lu :)
Simsiyah Yada Gerçekten Sarı Saçlı Olunca İyi Oluo Tabi :D
sarışınların vucutlarıda güzel oluyor ama ...
genele vuracak olursak ..
Hep bir hayaldır orjinal sarışın hatun ...
sarı saç her kıza yakışmaz esmer güzelleri de var kızıl saçla harika olanlar var genel bişey değil
ben pek sarışın sevmem, esmerde sevmem, kumral daha iyi gelir, ama tabi her birinin belli bir güzelliği var, ama özellikle sarışın esmer olsun demem
orijinal sarışınlar da ırk gereği güzel oluyorlar da ondan. orijinal ya da boya farketmez sarı saça zaafım var ama sevgilim siyah saçlı :(
Türkiye'de orijinal sarışına rastlamak çok zor olduğu için . Sarışın görünce kuduruyolar.
Bence çekici değiller o ayrı konu.
ben bi yerde şöyle okumuştum.Sarışınlar diğer kadınlara göre daha fazla östorojen hormonu salgılıyorlar ve bu da erkekleri bilinç altından tahrik ediyor.Bu yüzden sarışınlara olan ilgi böyle.
ben sarışınları sevmem esmer olacak ama nedense ben sarışınım :D
orjinaller tabi ki süper özellikle renkli gözlüler :)))
bende çok seviyorum sarışınları narin ve hassas oluyorlar
Ayrıca "Sarışına takıcan esmere tapıcan" diye bir söz vardır erkekler arasında :)
çünkü sarışınlar daha saf olur, daha kolay elde edilir :)) çok çaba sarfetmene gerek yoktur :)))
zaafı olanın sarışına da esmere de kumrala da zaafı vardır zaten.
beyaz tenli sarışın bide renkli gözlü olsun başkada bişi istemem yaa
bulursan haber ver bana :)
ukraynnalı buldum bitane :D
evet var :) çünkü sarışın az memlekette o yüzden olabilir ve rus kızları da sarışın uzun boylu zayıf yani saçını boya sarıya al kocayı koynuna :D
of ne bu rus kızları merakı.önce bi kendinize bakın bizde zeki adam istiyoruz ama yok
güzel olan her kadın güzeldir gözümde sarışını esmeri kumralı olmazzzzzzz :)
ben çakma sarı seviyorum
birde turuncuya yakın kızıl seviyorum :D
Güncellemeyi güncelle yanlış anlaşılıyor 😂 beni zaafim yok
sorun saçının sarı olması değil hiç bi zaman onlar sadece kılıfı bu pislik işin. bu işin aslı nefes alıyor olması
sarışın kumral fark etmez kısa dönem affetmez derlerdi:D
albenileri yüksek...birde ülkemizde sarışın az... o yüzden talep fazla...arz-talep meselesi...
esmer sarışın farketmez mesele burnu kaf dağında olmamakta yeğen
Bence kız dediğin özgü namalın genç versiyonu olacak ah ahh
Sarışın olsun 5 fazla olsun. Adı bile tahrik ediyo beni ya:-)
ben de çok çektim bu zaaftan :( sarışınlıkta bana çok zıt pfff
sarışın türk toplumunda azınlıkta olduğundan dikkat çekicidir rusyada da esmerler den hoşlanılması gibi bişey.
nerden çıkardın onu kızılsaçlılar daha güzel ilği çekiyor:)
sarı saçlı kızlardan nefret ederim esmer olsun benım olsun
bence boyat ben kumralım mesela daha da sarışın olmak istedim boyattım gayette yakışıyo ben bile kendimi daha çok beyeniyorum şimdi
Sarışın mavi gözlü bir kız beğenilmezmi ya çok tatlı oluyolar
orjinal sarışınım, herangi bi erkek tarafından arzulandığımı hatırlamıyorum.
çakma orjinal farketmez sarışın kızlar daha sexy geliyor görür görmez aklm gider walla.
Sarışın kadın 2-0 yenik başlar. Mavi gözlüyse 3-0 olur.
tsk ederm..
12 yaşında mı çıkmaya başladınız yani :O
Evet
Öyle bısey yok ben sarısınlardan nefret ederım mesela ama sana bı tavsıye gıt saclarını sarıya boya kaslarınıda boyattır.
PROBLEM?
Yok allah korusun
saçın altındaki daha mühim.
benim etrafımdakiler esmer seviyor.
aptal sarışın dedikodularından dolayı
Çünkü çok güzel oluyorlar:)
Sarışın tercih etmem esmer iyidir ;)
sevgilin kara gözlü kara saçlı mı?
Kara değilde kahverengi diyelim
hiçte bile esmerlere zaafım var :)
Doğal sarışınlar her ortamda dikkat çeker.
Sarı saç sevmiyorum pek.
hiç öyle bi zaafım yok :)
emin ol baktıkları saç değil aslında:)
Neymiş baktıkları?
saç bahane diorum muneccim bayan:)
Onu anladık da amacınız ney onu soruyorum? İlkokulda gelen bütün teklifler saçım sarı diyeydi mesela hepsi dokunmak istiyordu kız/erkek :D Tabii büyüyünce amaç değişiyormuş...
hahahhah:)sen hala ilkokuldaki gibi umarım düşünmüosundur:)amaç ne olcak sarı nüfus az memlekette eğer çakma sarı we şişman değilse de sarışın olanlar genelde hoş bayanlar oluo her açıdan ama zekaları bu genellemeye tabi değildir diyelim klişelerden uzak durmayalım:)))
Bak sen sanki bütün sarışınların iq sunu ölçtünüz. Delinin biri kuyuya taş atmış kırk akıllı çıkaramamış gibi birşey oldu bu :D Çakma sarışınlar aptaldır, orjinaller değil. :)
yok bee o genelleme benim umrumda değil ben tanıdıklarımdan yola çıkarak söledim onu onlarda hakketten aptaldı napam şimdi yalan mı söleyim sana bişi dedğim yok alınma:)amma çirkef çıktın sende:))
Bir çirkefliğimiz eksikti he sokmadığın kalıp kalmadı yine suçlu benim öyle mi? :D
hahaha:))napim sen de kendin atlıosun benim suçum yok ki :))üst tarafa bak gayet masumca eğlencesine bişi yazmışım tek derdim eğlenmek benim yani :))
Eğlen sen eğlen :D
müneccim adını çok sewdim bu arada onu da sölemeden geçmeyim:))
Teşekkürlerrrr :D
münceccim senin profiline girdim takip et yazıodu et ulan dedim:)))
:D
bilakis kızıllara var
Sarışına bakılır, esmere tapılır
bugün bunu kendilerine soracağım :(
Saru saçlı kızlardan nefret ederim nedense
tek bir sarıya zaafım var oda patetes
saf oluyolar :D anlarsn ya
o kadar korkun varsa sende sarışın olmayı dene
Yok ben sevmiyorum
sevgilin seviyo ama:)
benim sevgilim mesela çok tatlı geliyor :)
Zaafım yok ama kızıl saç iyidir. :)
çakma esmerlere hastayım :)
"Sarışının adı esmerin tadı" ...
sarısnın adının geçtigi yerde esmerin tadı kaçar ama ;)
Sarışın deyince orada bir durmak lazım
-5 :D