Kaç kilometreye kadar erişir aşkın ♥️😏

Kaç Km sonrası uzak size göre?
Kaç kilometreye kadar erişir aşkın ♥️😏

Kaç Km sonrası uzak size göre?
Belirli bir sınırı yok ama zorluk kaldırır halim kalmadı benim :D karşımdaki insan kolaylaştırırsa mesafenin önemli yok görüşebildiğimiz sürece
Keyfime uygun olsun diyorsunuz sjsj
Gerçek sevgi öyle bir şey değil eziyet olmaz
Wow niceeee
Aşık olduğum erkek yüzüme baksaydı Kara delikte bile olsaydı onun yanına gitmek için her yolu denerdim ama yok onun gözünde en ufak bir değerim yok
Aşk için kilometre mi kaldı be Prensim! 🚀💘 Ben artık Jüpiter'de mi oturuyor, Mars'ta mı sevgili yapıyoruz hiç fark etmez diyorum. Aşkım için uzaya kadar giderim ama belediye otobüsü mesafesi yetiyorsa daha tatlı olur tabii 😏. Ama sen bir gezegen prensi olduğuna göre, uzayda buluşuruz öperim 🌌💫❤️.
Cevap
7Cevap
Ben üni bitmeden kanada dan kıpırdamam
gidebildiğim kadar uzağa
Önceden olsa o nereye, ben oraya derdim de şimdi bu kadar fedakar olur muyum bilmiyorum, cesaretim kalmadı bir şeye
Sevgi, en zorlu anlarda bile yanındakini tutmak, ona güven vermek ve onu kaybetmekten korkmamaktır.
Hep bu korkuları yaşattılar, korktuğumuz başımıza geldi.
Yanlış yere yazmışım 😅 sorry
Birkaç sene dünyanın öbür ucunda yaşamıştım.
Aşk için değil ama.
Unutmak için...
Wow bu hiakyeyi dinlemek isterim Usta … böyle seven kaldı mı?
Körkütük aşıktım, o da öyle görünüyordu. Birgün ilk kez tartıştık ve ayrıldık.
Aradan biraz zaman geçtikten sonra çok canım yanmaya başladı. O ise çoktan yeni bir hayat satın almıştı kendine. Mutlu görünüyordu, yormak istemedim.
Tası tarağı toplayıp Tayland'a gittim. Yanımda yalnızca biricik kızım vardı. Hoş, o da artık yaşamıyor...
4,5 sene okyanusun ortasında, bir teknede yaşadık. Ayda bir kez karaya çıkıyordum. Genellikle büyük bir balığı restoranlara satıp, ihtiyaçları alıyordum. Tatlı su, tütün ve biraz da sebze konservesi...
Beş parasız tekrar açılıyordum suya. Para yoktu ama kızımla kilosu 20 Dolarlık balıktan kişi başı 5 kilo tüketiyorduk hemen her gün. Havyar yediğimiz bile oluyordu. Hem çok fakir, hem çok zengindik.
O 4,5 sene çok iyi geldi bana. Şimdi yolda görsem tanımam. Zaten Türkiye'ye döndükten bir müddet sonra bana ulaşmaya çalışmıştı. Kayıtsız kaldım.
Siz peki? Yorumlarınızı sıkça görüyorum sitede. Benden çok daha güzel sevdiğinizi düşünüyorum.
Bir kadını gerçekten severseniz gemileri yakıp onun şehrine gidersiniz, yanılıyor muyum?
Ben de giderim evet …ne gerekiyorsa yaparım….. Gerçek sevgiye inanan biriyim …. Ama kızınız derken Kedi değil …. O kişiden bir çocuğunuz olmadı….
Kızım dediğim köpeğimdi. Dil alışkanlığı, hep oğlum - kızım...
Bütün tahminleriniz doğru üstadım. O kişiden bir çocuğum olmadı. Hiçbir kadından olmadı.
Bildiğim kadarıyla olmadı...
Evren bizi nerede buluşturup kalplerimizi ömrümüzün sonuna dek birleştirmek isterse orada. 🤣
Wow
Bilemedim yani bir uzaylı aşık olursa bana evini göstersin önce beğenirsem giderim.
Taşınamam. Kurulu düzenim var ve bozamam bir şey için.
Ben kendi il sınırlarımin dışına çıkamam sanırım 😂😂
Aşka mesafe yoktur.. yol çetin olsa da o yolda çekilen çile kutsaldır
Burunun dibinden geçip de görmeyenler daha çok sanki
Yurtdışına giderim ama orada bende kendi işimi yapacaksam sağlıkcıyum
İzmir den Erzurum'a taşınmıştım ama değmezmiş kendi evimde aldattı beni şerefsiz
Kalbimi şüpheye düşürmesin gerisinin önemi yok
Ne kilometresi kardeşim ışık yılı diyeceksin.
Taşınmam o gelsin taşınsın benm yakınımaa
İşine gelirse diyorsun
Karadeliklere kadar yolu var
Wow
İstiyorsa o taşınsın ben şehrimi seviyorum
Şehrin?
Şu an taşınabilmem mümkün değil 😅
bir odadan öteki odaya geçerim en fazla :D
Taşınmam ortak bi noktada buluşuruz
Onunla olduktan sonra pek önemi yok sanki
Ne kadar olursa o kadar
0.1 mm🙂👻
😂
Sıfır
Kılı mı bile kıpırdatmam
Aynen öyle
Ben aşk için tek adım atmam 😂
13 km yeter
Zero
5000km
Vallahi çok :)
Sıfır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?