Biraz tartıştık... "Çek sağa inicem" diyince çektim sağa indirdim orada..
Şimdi arıyor " manyaksın sen" diyor...
Halbuki" inmek isteyen " oydu?
Biraz tartıştık... "Çek sağa inicem" diyince çektim sağa indirdim orada..
Şimdi arıyor " manyaksın sen" diyor...
Halbuki" inmek isteyen " oydu?
Cevap
3Cevap
Gereksiz hiç mi insan inat etmez ben seni bırakmam demez siz aşktan ne anlarsınız slklar 😃
Hayatta kim ne isterse onu veriyorum..
" Ben seni bırakmam" desem " Takıntılı aşık" dersiniz...
Bunu nasıl söylediğine bağlı 😏
Benim için ya Herro ya Merro...
İnicem diyorsa indiririm...
Dokunma derse dokunmam..
Aksini mi yapmak gerek?
Sen yapma senden bı bpk olmaz iyi yapmışsın kızlara yaklaşma aman
milletin canını niye tehlikeye atıyorsun otobanda birader aç kapıyı fırlat kızı duruyorsun birde
Fırlat beni demediği için
Blöf yapmis akli sira emindi birakmayacagindan sende birakinca afrasi tafrasi kuru gürültü olarak kalmış
Kimsenin afra tafrasını çekmedim şimdiye dek...
Eşin olsaydı?
Yine bırakırdım...
Zorla mı yani?
İnicem diyorsa iner
Gidicem diyorsa gider...
Kimseyi zorla tutmuyorum
Evlenme sakın 1 ay sonra bosanirsin kesin
Öyle mi diyorsun?
Herkes öyle diyor zaten benim için...
İnsanların istediğini veriyorum halbuki
Yok, bir yerde haklısın. Saçma sapan bir şekilde huzursuzluk yaratan biri çekilecek dert değildir, bunun zor olduğunu tahmin edebiliyorum. Ama normal zamanlarda ufak tefek tartışmalar da olur. Sen her tartışmada yolu gösterirsen o kişiye değer vermediğini gösterir.
Gerçekten sevmediğini de. Bencillik sezdim biraz.
Koca diye alınmazsın sen
Şimdi inicem diyen o sorunlu olan ben miyim?
Kız trip atmıs sende yol vermissin geri arayan kızsa onda da hata var yüzüne bakmaması lazım
Trip atan herkese ben yol veriyorum...
İşte o kadar yoruluyorum bir de haftasonu trip mi çekicem?
Yalnızım diye ağlama da sonra sen bilirsin
Yalnızım ama çözemediğim şey
Kim ne isterse onu veriyorum yine yaranamıyorum...
Eski sevgilim de " Seven uzaktan da sever" demişti uzaklaştım sonra da " Uzaksın bana" diyip ayrılmıştı
Tamam en komik sensin
Komik miyim ne alaka?
Sağa yatır binecem deseydi nolacaktı
Sağa yatır?
Arabayı
Modifiye tofaş kullanmıyorum
Yuh otobanda da indirilmez yani
Çek sağa inicem dedi...
Ne yapmam gerekiyordu?
Baya bi film izlemissiniz siz
Film izlemekle ne alakası var?
Aklı sıra naz yapıyor
Hiç naz çekmedim bu yaşıma kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aaaa yok artık! 😅 Hem "çek sağa, inicem" diyeceksin hem de sonra insanı manyak durumuna düşüreceksin? Vallahi ben onun yerinde olsam da bu kadar dramatik tepki vermezdim ama tabii otoban ortasında insen de biraz korkutucu olabilir, kabul 😂.
Bence biraz sakinleşsin, olayın absürtlüğüne birlikte gülün bence. Bir dahakine biraz daha az kelime oyunu yaparsınız, yoksa bu ilişki Survivor'a döner 😜. Şimdi uğraşıp tatlıya bağla, bence ❤.
Hiç uğraşamam
Olmaz öyle şey yaaa! 😂 Ama tamam, uğraşma, sen de haklısın. Kendi haline bırak, biraz düşünüp sakinleşsin. Belki sonra tatlı tatlı konuşursunuz. Ama yemin ederim otoban ortası sahnesi aklımdan çıkmayacak 😂. Aman dikkat et keyfine bak! ❤️✌️