Sevgilimle yolda giderken "Çek sağa inicem" diyince otobanın ortasında çektim sağa indirdim. Şimdi bana manyak diyor ne var bunda?

Biraz tartıştık... "Çek sağa inicem" diyince çektim sağa indirdim orada..

Şimdi arıyor " manyaksın sen" diyor...

Halbuki" inmek isteyen " oydu?

Sevgilimle yolda giderken "Çek sağa inicem" diyince otobanın ortasında çektim sağa indirdim. Şimdi bana manyak diyor ne var bunda?
Cevapla