Evlenmediğiniz için sizinle dalga geçen bir arkadaşınız var mı?

Benim bi Tokyolu Rapunzelim var 😀 @Enperatriz ! Habire benimle evde kaldın diye dalga geçiyor. Ben hala çıtırım sus diyorum ama yine susmuyor. Sizce evleneyim mi yoksa tokyolu rapunzel arkadaşımı uzaya mı yollayayım? 😈😀 skhsjw hoş Kıyamam ki 😍

neyse en iyisi evlenmek, vermezlerse gaçmak 😛🤩 tokyoluuu benimle alemlere akma zamanın geldi 😀🤩 🕺

Evlenmediğiniz için arkadaşlarınız sizinle dalga geçiyor mu?

Evlenmediğiniz için sizinle dalga geçen bir arkadaşınız var mı?
Evlenmediğiniz için sizinle dalga geçen bir arkadaşınız var mı?
Cevapla