Kısayım diye kısa erkekle mi sevgili olmak zorundayım?

Ben 155im yorumlarda görüyorum 155 kızın dengi 165 diye bence değil aynı gibi oluruz bence 20 cm uzun olmalı kısayım diye 165 erkeğe bakmak zorunda mıyım

165 erkeğe 140 kız baksın bıktım boy takıntısı dan 165 erkekle olmaz yakışmayız 190 ile de yakışmayız ama beni seviyorsa 190 a bakarım

Kısayım diye kısa erkekle mi sevgili olmak zorundayım?
Cevapla