Evliyken insanin artik kimseyle konusamamasi cok bunaltici degil mi?

Illa psikologa mi gidip anlatalim? Bekarken kizlarla ne guzel herseyimizi konusur, dertlesir sorun varsa cozum bulurduk, en azindan bulamasak bile icimizi dokerdik. Evlenince ne aile, ne kardes, ne arkadas kimseyle konusulmuyor artik, icime atip duruyorum. Ne guzelmis universite yillarim, gercekten yani insan boguluyor artik. SIz ne dusunuyorsunuz?

Evliyken insanin artik kimseyle konusamamasi cok bunaltici degil mi?
Cevapla