Yaşın geçiyor evlen diyen akrabalar var mı çevrenizde çok sinir bozucu değil mi?

Ben şimdi 25 yaşındayım akrabalarım yok yaşın geçiyor Yok yaşıtların evlendi çocuk sahibi oldu falanca filanca hep aynı konuları açıp psikolojimi bozuyorlar Bir adamı gösterdiler beğenmedim yok niye kesip attın bir konuşsaydn falan filan beğenmedim bir adam ile konuşunmak bana mantıksız geldi sanki konuşunca duygularım değişecek aşık olcam bitane de benden 10 yaş büyük adamı gösterdiler istemedim yaşı büyük diye istemiyorum dedim Yok durumu iyi Yok öyle yok böyle anlamıyorlar ben sırf yaşım geciyor diye 35 yaşındaki adama yamalamaya çalıştılat. evlenmek olsun diye evlenmek istemiyorum kafaları basmıyor. düşünüyorlar ki bu kız evlensin de kim olursa olsun yuva kursun çocuk yapsın yaşı geçiyor sonra babasının başına kalır ne yani evlenmesm onlara yük mü olacm evlensem düğün masraflarımı onlar mı karşılayacak insan bir kere evleniyor gerçekten doğru kişiyi bulup evlenmek istiyorum içimi dökmek istedim 😂😂

Yaşın geçiyor evlen diyen akrabalar var mı çevrenizde çok sinir bozucu değil mi?
Cevapla