Çocuk sınıfta yemekhanede sürekli oturduğum yere oturuyor. Sürekli bakıyor. Ama ben daha öncesinde evli veya sevgilisi olan erkeklerin benimke flörtleşmesinden dolayı biraz güven sorunlarım var. Çok hoş bir çocuk ama güvenemiyorum. Ne yapmalıyım sizce?
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Zaten tanışırken karşı taraftaki insan anlar bu insan benim statümde diye daha sonra tanıştıktan sonra arkadaş olduktan sonra konuşmasına hangi konular hakkında konuştuğunu çok dikkat ederler kızlar asla dedikoducu bir erkek sevmez
Ama benimle hiç konuşmadı, instadan takip atmadı. Sadece yazdıklarımı yapıyor.
Ama senin baktığında biliyor
Biliyor bazen yakalanıyorum ama çoğunlukla ben omu yakalıuorjm ve hemen kesiyorum göz temasını çünkü çok utangacııımm
Utanılacak bir şey yok aslında mantıken sevdiğim kişiye veya hoşlandığım kişiye duygularımı açıklayamadıktan sonra ne anlamı var ki içinde olduğum duygunun diye sorguluyorum çünkü zamanında ben de öyle hatalar yaptım yapmamamız lazım gerçekten sonra bedelini ağır ödüyoruz
Valla işte söylersem de pişmanmolmaktan korkuyorum
Vallahi en azından içinde kalmamış olur çünkü söylemediğin zaman da keşke söyleseydim diyorsun ne olacaksa olsaydı diyorsun niye s@lak gibi utandım ki diye kendine kızıyorsun
Ne bileyim ya erkek değil misiniz sizin atmanıx gerekmiyor mu ilk adımı kskdksks
Tabii ki bu karşılıklı bir duygu olduğu için bu fark etmiyor aslında ama en büyük kayıp da bu o senden bekliyorsun sen ondan bekliyorsun ilk adımı sonuç elde var sıfır
Offf ne bileyim 3 yaş büyüğüm ondan sınıf tekraro da yapıyorum kendimi biraz kötü hissediyorum dürüst olmak gerekirse
Bence sen onu seviyorsan arasınızdaki 3 yaş çok da önemli değil yani sen ondan büyük olmuşsun 3 yaş o senden büyük olmuş 3 yaş çok da önemli değil bu bence ama gerçekten onu seviyorsan veya hoşlanıyorsan ilk önce onu aradan bir çıkar sorunu kökünden çözmek için konuşmaktan başka bir çaren yok bence
Ben çocuğa şiir yazacak kadar seviyorum zaten kırkutan da beni bu
Sence neden korkuluyor bu seni altında başka bir sebep mi yatıyor yoksa sadece çekince korkusumu
Ben sevince çok seviyorum. Ayarım yok. Kendi sevgimden korkuyorum. Karşımdaki insanın nankör olabişir olmasından. Ve bu zamana kadar ne kadar yakın arkadaşım dediğim kim varsa sadece ben onlara yakınmışım. Ben onların umrunda bile değilmişim. Dediğim gibi versiğim sevginin karşılığını alamamaktan korkuyorum. Çok hassas, narin bir insanım
Bu kadar çok ön yargın varken ayarsız çok fazla sevemezsin o kişiyi zaten bu ön yargıların sebepleri de onunla kadar az tanıdığın için kaynaklanıyor zaten hep öyledir ilk önce tanıman gerekiyor nasıl bir insan olduğunu hal ve hareketlerini vicdanını merhametini iyiliğini kötülüğünü üslubunu yani tanıman gerekiyor tanıman için de arkadaş olman gerekiyor tanımadan ayarsız sevemezsin kimse yi
Nasıl tanışacağımı bilmiyorum. Ama dediğinde çok haklısın.
Arkadaşların aracılığı ile tanışabilirsin en kolay yol olarak
Yarın 15 günlük tatile giricez. Bakıcam artık 15 gün içinde hiçbir şey olmazsa en azından unutmak için 15 günüm olmuş olacak
Ee sen onu gerçekten isteseydin ona ulaşmak için ne yapman gerekiyorsa yapardım olursa olur olmazsa olmaz deyip kestirip atmazdın sen küçük bir hoşlantı yaşamışsın ve bunu kendi içinde yaşadığın için kendi dünyanda bir savaşa girmişsin aslında sen kendine sormazsın bu soruyu ben ne olsun istiyorum
Ben daha önce beğendiğim insanlara adım attım. İlkinin sevgilisi olduğu için reddedildim ona rağmen benimle flörtleşiyorud. İkincisi de aynı üçüncüsü de... yani kolay bir durum değil. Travma gibi bir şey oldu. Ona bakarken hep aklımda evet biri olabilir. Sen önce yeşil ışık yakma. Yoksa yine üzülürsün cümleleri dolaşıyor. İnan kolay depil
Hayatta hiçbir şey kolay değil ama bir şeyler başlamak zorundayız bence bence zamana bırak sana bir tavsiyem yanlış anlama böyle yap demiyorum kendi fikrimi söylüyorum zamana bırak içindeki ses doğru kişiyi söyleyecektir sana bence ben ona inanıyorum
İyi bakalım öyle yapalım. Belki 15 günde kafamı daha iyi bir hale getirebilirim
15 günlük kısa bir zaman diliminde değil tabii ki 6 ay olabilir 7 ay olabilir bu 6-7 ayın içinde kendini toparlayabilirsen ne ala
Hiç konuşmadom etmedim ya ondan dolayı diyorum bence hallederim ben 😅😅
Zannetmiyorum 15 günlük bir zaman dilime çok kısa ama tabii sen kendini biliyorsan güveniyorsan 15 günde ben kendimi toparlayabiliyorum toparlayabilirim diyorsan bir sıkıntı yok benim için
Neleri hallettik bunu mu halledemiycez lsldlslsl sağol vaktini de harcasım benim yüzümden
Önemli değil hiç tanımadığım birisinlerde sohbet etmek varmış hayatımızda demek ki en iyi sohbetler de budur çünkü yalan olmaz kimse kimseyi tanımadığı için yalan söylemesine gerek yoktur tanımadığı bir insanla çıkar olamayacağı için neyse uzatmayalım ya görüşürüz iyi geceler
Estağfurullah uzatmak değil de yarın sınavım var lsldlsldls gerçekten ben de böyle spontane şeyleri seviyorum. İyi geceler dileriö
Sana da iyi geceler yabancı sen benim adımı biliyorsun ama ben adını bilmiyorum ya o yüzden
Olsun bir şey olmazz :]]]
Öyle olsun bakalım 🕊️
Yol verr
Nasıl yol vereyim allah aşkına yeşil ışık vermeyi bile bilmiyorum
Yüz verme yani
Yüz veremiyorum zaten ama eylülden beri böyle
Baya zaman da olmuş ama karar senin
Ben çocuğu beğeniyorum, sadece güvenemiyorum. Güvenmem için ilk adımo atması lazkm ama onu da yapmıyor. Ben ne yapacağımı bilmiyorum
Bunca zaman adım atamadıysa pısırıktır
Şimdi şöyle çok bakanım var ve güzel ve aurası yüksek bir insan olduğum söylenir. Dışarıdan kibirli gözüküyor olabilirim. Muhafakazar bir insanom ve sınıfta 2-3 tane erkekle konışuyorum. Bunlar nedeni olabilir mi
Sanmıyorum yani belki de olabilir yanıltmayım. Ben 193’üm 3 yıldır macfitte PT yim. Çoğu kişi benimle konuşmaya vs gelir niyetlerini biliyorum ama samimiyim çevreye o rahatlığı veriyorum mesela bu kişiden kişiye değişir
Bilemiyorum ya
Hayırlısı
Amin