Bir kız bir erkeği beğenince, bunu belli etmesi yeşil ışık yakması? Kötü mü? Basit mi?

Yani güzel ve ahlaklı bir kızım,..
Birinden hoşlanınca bunu hafiften belli etmem, yeşil ışık yakmam... Sonra da onun bana gelmesini beklemem kötü mü? Basit mi? Kolay kız mı?
Bir kız bir erkeği beğenince, bunu belli etmesi yeşil ışık yakması? Kötü mü? Basit mi?
Cevapla