Buluşuyoruz, ayaklarımı yerden kesiyor çok kaptırdım kendimi. Buluştuğumuzda anlıyorum bana aşık bir adam var karşımda. Ona söz vermeden önce, artık anlayışlı olcağımı trip atmayacağıma aşırı kıskançlık yapmayacağıma söz vermiştim. Gerçekten anlayışlı ve sakin olunca bana olan ilgisi şefkati daha da arttı ve daha sağlam bir ilişkimiz oldu.
Şimdi 5 ay boyunca habire kavga ettiğimizden, sevse bile ileriyi göremiyordu. Nizama girmeden önce ilerisini göremiyordum ama şimdi görüyorum dedi hatta.
Yakın arkadaşım var 2 tane fazla gerçekçi insanlar... Mutluluğum yok oluyo sayelerinde. Örneğin gerçekten sanal alemde gösterişi sevmiyor fotoğraf olsun tarih olsun her yere yaymıyor... Ona güvenim tam. Bu beni aldatma olayı değil. Onun dediği şey; 1. Göz var, nazar var. 2. Ne gerek var, yakın çevremin hepsine anlatıyorum zaten. 3. Ben tarih yazdım mı evlenirim daha evlilik pozisyonunda değiliz demişti. 4. Biri der sevgilin çok güzelmiş felan deliririm kıskanırım demişti. 5. Ben habire bitsin diyordum bazen kavgalarda. Hevesime edilmesini istemiyorum, demişti.
www.kizlarsoruyor.com/.../q2392551-sizce-sevdigim-adamin-bu-derece-mantikli-olmasi-iyi-mi şu sorumda sormuştum zaten.
Ya işte bazen beni sevmiyo mu lay lay lom felan mı diye düşünüyorum.
Şimdi 5 ay boyunca habire kavga ettiğimizden, sevse bile ileriyi göremiyordu. Nizama girmeden önce ilerisini göremiyordum ama şimdi görüyorum dedi hatta.
Yakın arkadaşım var 2 tane fazla gerçekçi insanlar... Mutluluğum yok oluyo sayelerinde. Örneğin gerçekten sanal alemde gösterişi sevmiyor fotoğraf olsun tarih olsun her yere yaymıyor... Ona güvenim tam. Bu beni aldatma olayı değil. Onun dediği şey; 1. Göz var, nazar var. 2. Ne gerek var, yakın çevremin hepsine anlatıyorum zaten. 3. Ben tarih yazdım mı evlenirim daha evlilik pozisyonunda değiliz demişti. 4. Biri der sevgilin çok güzelmiş felan deliririm kıskanırım demişti. 5. Ben habire bitsin diyordum bazen kavgalarda. Hevesime edilmesini istemiyorum, demişti.
www.kizlarsoruyor.com/.../q2392551-sizce-sevdigim-adamin-bu-derece-mantikli-olmasi-iyi-mi şu sorumda sormuştum zaten.
Ya işte bazen beni sevmiyo mu lay lay lom felan mı diye düşünüyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar