Aldatacak olsa neden anlatsın bana?

Sevgilimle ayrıydık. Sevgilim arkadaş gibi konuşmuş kızla. Sonra biz barıştık ama o kız buna yazmış tekrar. Kısa konuşmuş uzatmamış. Bir buçuk saat kısa mı bilmiyorum da. Sonra sevgilim tekrar gidip kıza yazmış nasılsın diye sebebi de morali bozuk diye. Hatırı varmış ondan yapmış.
Güncellemeler
1 yıl
Telefonda değil arkadaşlar mesaj yazmışlar sadece
Aldatacak olsa neden anlatsın bana?
Cevapla